Intrebari frecvente

Cum lucrăm?


1.PRIMUL CONTACT CU NOI
Vă așteptăm la o întalnire cu unul din proiectanții noștri la sediu pentru a discuta proiectele dumneavoastră. Este important să aduceți o schiță a spațiului! În cadrul acestei întâlniri vom identifica nevoile și solicitările dumneavoastră, în urma cărora vă vom înainta și o ofertă estimativă de preț .

2.DEPLASARE LA FAȚA LOCULUI
Dacă acceptați oferta noastră, vom veni la fața locului pentru a face masurătorile necesare și a identifica toate aspectele care pot influenta proiectul. Măsurătorile se execută dacă imobilul are toate finisajele făcute şi racordările trase. Prin urmare, veti beneficia de consiliere specializată cu privire la aspecte de ordin calitativ, estetic si functional.

3.CONTRACTARE
După semnarea contractului, veți primi schițele mobilierului, anexele care cuprind detalii privind materialele și feroneria, aferente mobilierului comandat și împreună vom stabili perioada pentru livrare și montaj.

4.PREZENTARE PROIECT 3D
Cu ajutorul unui program de modelare 3D, vă vom reproduce în spațiul virtual locuința dumneavoastră împreună cu propunerile noastre de mobilare.
În felul acesta puteți vedea cum va arăta casa dumnevoastră amenajată în diferite variante de materiale și culori.

5.MONTAJ
Cu o săptămână înainte de livrare, veți fi contactat telefonic pentru stabilirea datei la care va avea loc montajul.
După montaj, se va face recepția mobilierului concretizată prin semnarea unui proces verbal de recepție și a certificatului de garanție .