Garantie

Mobilierul este realizat, în funcție de fiecare proiect din: PAL melaminat, MDF vopsit, PFL melaminat, blaturi din HPL, termorezistente și compozite, accesoriile (glisiere, balamale) sunt marca BLUM. Canturile mobilierului sunt ABS de 0.4 și 2 mm în funcție de preferințele clientului.
Instrucțiuni de folosire:
•    Mobilierul va fi instalat (mutat) numai de către personalul firmei S.C. KUBIK FURNITURE S.R.L. sau de către persoanele autorizate de aceasta.
•    Nu se acceptă nici o modificare a structurii mobilierului (montare, adăugare elemente anexe, demontare) decât de către personalul firmei  sau de către persoanele autorizate de aceasta.
•    În cazul mutării de urgență a mobilierului de către alte persoane din diverse cauze, acesta nu trebuie mutat prin glisare pe podea, ci ridicat și pus în locul respectiv pentru că picioarele de nivelare pot rupe materialul.
•    Mobilierul se va folosi doar în scopul pentru care a fost produs, într-un mediu fără exces de umiditate, temperaturi ridicate sau schimbări bruște de temperatură. Mobilierul are în componență subansamble electronice și mecanice care necesită o manipulare atentă pentru a se evita șocurile, umezeala, pătrunderea de lichid în interior sau expunerea la radiațiile solare sau surse de caldură. Temperatura ambiantă de funcționare nu trebuie să fluctueze generând diferențe mari de temperatură.
•    Întreținerea mobilierului se poate face prin ștergere cu soluție de curățat geamuri sau cu spray-uri speciale pentru suprafețe din lemn, fără ceară.
•    Nu sunt considerate defecte de fabricație diferențele de nuanțe sau de textură ale materialelor naturale precum lemnul masiv, furnirul, etc.
•    Fronturile din mdf vopsit se curăță după 15 zile, cu carpe moi și umede, utilizând produse care nu zgârie, fără alcool. Este inevitabil ca nuanțele/culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor originale. Furnizorul va face tot posibilul să asigure nuanțe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferențele să fie cât mai puțin vizibile sau chiar neobservabile. Totuși furnizorul nu poate fi făcut răspunzător de diferențele de nuanțe înlocuite la intervale mari de timp.
•    Mobilierul tapițat are nevoie de o întreținere specială. Este recomandat să ștergeți tapițeria săptămânal de praf cu o perie de haine. Evitați supraexpunerea produselor la radiațiile solare directe. Ferițile de umezeală sau de alți agenți atmosferici. Urmele de grăsimi sau lichide, se șterg cu o cârpă uscată. După aceea, curățați cu soluția recomandată mai jos.
•    Sticla securizată nu necesită o întreținere specială. Este recomandată ștergerea acesteia cu o cârpă moale, fără solvenți chimici sau alcool. Se recomandă ferirea acestor suprafețe de contactul cu suprafețe abrazive sau dure. Pentru o folosire îndelungată se recomandă ferirea de șocuri mecanice și termice mari. În caz de spargere, se descompune în bucăți foarte mici, rotunjite anulând riscul unor accidentări.
•    Blaturile folosite de firma noastră, respectiv cele termorezistente, din HPL sau compozite se protejează de zgârieturi, de umiditate și căldură extremă. Se va evita contactul cu obiectele fierbinți. După folosirea chiuvetei, apa ramasă pe blat trebuie ștearsă.
•    Placările pereților din spatele plitelor, în special a celor cu gaz, trebuie protejate de flacără și căldură extremă .

Garanția este de 2 ani: Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul are obligația de a respecta recomandările cu privire la întreținerea produselor. Pentru orice categorie de mobilier sunt strict interzise: dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure, așezarea pe suprafețe cu diferențe de nivel, tăierea sau zgârierea materialului (mobilier tapițat), frecarea de/cu suprafețe abrazive, inclusiv pereți. Folosirea sau păstrarea mobilierului în medii umede sau la temperaturi sub 0˚C precum și în medii cu variații de temperatură. Așezarea produsului lîngă sobe sau alte surse de căldură (distanța de gardă este 1 m) în afara mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop. Respectarea distanței minime de 50 cm față de cadă/cabina de duș pentru a preveni udarea mobilierului. Defectele apărute ca urmare a udării mobilierului nu sunt acoperite de garanție. Se va asigura aerisirea și ventilarea mecanică a băii. Este interzisă folosirea produselor de curățare care conțin solvenți chimici sau alcool. Este interzisă udarea mobilierului – curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă călduță cu săpun (ex.: 50% apă, 50% săpun PH neutru), apoi ștergeți cu o cârpă uscată. Nu asigurăm garanție pentru produsele deteriorate datorită nerespectării acestor recomandări. Termenul de garanție, decurge de la data recepției mobilierului de către cumpărător. Cumpărătorul are obligația să prezinte certificatul de garanție pentru a beneficia de aceasta. Produsele ce fac obiectul acestui certificat de garanție sunt enumerate în contract/ofertă.
Orice reclamație va fi însoțită de certificatul de garanție. 
Această garanție nu acoperă defectele apărute ca urmare a altor cauze, cum ar fi:
•    utilizarea defectuoasă a mobilierului: tăieturi, zgârieturi, șocuri;
•    curățare cu substanțe și materiale neadecvate;
•    punerea în contact cu obiecte fierbinți/murdare;
•    expunerea directă în razele solare sau lumină incandescentă puternică;
•    păstrarea umezelii pe suprafața mobilierului;
•    expunerea mobilierului la căldură excesivă sau schimbări bruște de temperatură;
•    modificări aduse mobilierului de către terțe părți, altele decât reprezentanții furnizorului;
•    factori externi excepționali (inundații, incendii, cutremure, etc.)

Producătorul și vânzătorul sunt exonerați de obligațiile lor privind garanția, dacă defectarea s-a produs din cauza nerespectării instrucțiunilor de folosire, manipulare, transport și depozitare.